Blij verrast!

Discussie in 'Geboren' op www.caviaforum.nl gestart door colliewife, 31 jul 2012.

1. colliewife

colliewife VIP

Lid:
    15 mei 2007
    Pluimen:
    4.266
    Zag vanmiddag dat Bindy wat anders deed dan anders denk ze moet as zaterdag pas bevallen.... dus niet he.
    Ze was afgelopen zaterdag al uitgeteld en ik heb de dekking gezien dus de kleintjes hadden er al moeten zijn, ik was al de hele week in de war vandaar mijn vergissing.
    Zeg tegen mijn zus, die hier was om me te helpen met de tuin, ze kan ieder moment bevallen.
    Zo mooi dat mijn zus het kon meemaken 2 stoelen er bij gepakt en Bindy beviel van een 3 ling.
    Hulp was niet nodig ze deed alles netjes zelf en dat voor de eerste keer.

En tot mijn verrassing Mirjam FFF heb ik zo maar een orangeagouti beertje in het nest te liggen.:icon_cool:
    Even korte uitleg ik had op de Duitse caviamarkt een solid orangeagouti DAPPLE gezien heel apart en had met Mirjam er van de week over hoe ik dat eventueel kon realiseren en dat kon eenvoudig door een orangeagouti te hebben of een goudagouti, een goudagouti heb ik wel maar die komt uit schimmel dus niet zo verstandig dus bij me af laten glijden en maar eens zien of er met de tijd tegen zo'n dier zou aanlopen en wat heeft Jikke in het nest....:icon_cool:

Nou Diamonds Bindy heeft eerder bij een magpie cinnamon beer gezeten waarvan een zwangerschap uit bleef, een tijd lang weer in de groep gehad voor ze weer bij een beer mocht, want je weet maar nooit.
    Tot ze duidelijk heel bronstig werd en heb haar direct bij Kinnon mijn nieuwe choco beer gezet, gekocht van Patrick en Christa
    Dus een directe dekking.
    De foto's zijn even snel gemaakt mijn zus en ik waren druk in mijn tuin bezig en denk met het laatste beetje licht kan ik nog wat foto's maken anders moet ik wachten tot morgen.

Diamonds Bindy magpie cinnamon engels gekruinde gladhaar zeug X Kinnon gladhaar choco beer.

Diamonds Kinny engels gekruinde orangeagouti gladhaar beertje 130 gram

Diamonds Kerr engels gekruind choco gladhaar beertje 112 gram

Diamonds Kenzy gladhaar choco zeugje 122 gram

• Pluimen Pluimen x 18
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 39 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...

Sociale Media