• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Beren samen? hoeveel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zotte.Bien

Beginnend
Lid
4 jan 2012
Reacties
0
Ik heb sinds eind vorig jaar een cavia's.
Alleen maar beertjes. Ik heb er nu nog vier.
Waarvan er 2 bijtwondjes hebben. Teddie vooral rond zijn oren en neus en Meneer Michielson vooral op zijn poep maar sinds gisteren ook aan zijn lipje.
Het is niet dat zij twee constant vechten.
De oudste vent Ferre die had vooral ruzie met Teddie. Maar die had ik ook al achter Meneer Michielson zien "lopen".
Ondertussen hebben we een nieuw hok gemaakt dat buiten staat en daar zitten nu Ferre en Pebles in. Deze twee komen wel erg goed overeen.
De andere twee heb ik samen gezet in een binnenhok in het konijnenhuisje. Maar ik was nog geen half uur bij de andere twee of ik hoorde ze al klappertanden en lawaai maken alsof ze in elkaars haren vlogen.
Toen ik terug kwam kijken was het nog altijd bezig dus heb ik ze apart gezet.

Maar nu mijn vraag wat doe ik nu... Ik kan hen toch niet ieders alleen houden...

Groetjes Sabine

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.