• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

ben het eventjes beu

Status
Niet open voor verdere reacties.

nadiadb

Gast
het is een lang verhaal maar zal het proberen kort te maken.

in het begin had ik alleen pip (beer) na lang zagen bij mijn ouders is er toen aiko(beer)
bijgekomen. het waren niet de dikste vrienden maar ze konden samen zitten zonder ruzie te maken. nadat ik met mijn vriend ben gaan samenwonen zijn daar yoshi en yumi bijgekomen ook 2 beertjes. nu had ik een dubbele etage kooi , yoshi en yumi samen, en aiko en pip samen. door een longontsteking is onze pip spijtig genoeg veel te vroeg gestorven waardoor aiko alleen kwam te zitten. de dag erna ben ik tycho (beer) gaan halen en heb ik die bij aiko gezet. het klikte en ik was tevreden.

een tijd later ben ik met aiko en tycho naar een show geweest ( hoe stom kost ik zijn?) en bij het thuiskomen heb ik ze gelijk uit elkaar kunnen trekken. tot overmaat van ramp stierf yumi heel onverwacht door een hersenbloeding. dus ik had toen nog 3 cavia's : Yoshi, Aiko en tycho. yoshi en aiko kosten ook niet samen een hok delen en toen zat ik met 3 cavia's die apart zaten. ik besloot tycho te castreren en voor aiko en yoshi nieuwe vriendjes te zoeken.

aiko kreeg Yirko als vriendje
Yoshi kreeg Yazz als vriendje
en toen tycho gecastreerd was kreeg hij fire fly als zijn vrouwtje.
iedereen gelukkig dacht ik toen.

wel sinds vandaag niet meer :(
yirko had aiko deze morgend in zijn poot gebeten na een ruzie ( weet nog altijd niet waarom ?) rond 19h vandaag heb ik ze uit elkaar moeten halen , ik heb ze toen apart gezet en even laten afkoelen, ze daarna in de trixie ren samen gezet en met geurtje ingespoten op neutraal terrein. eerst leek het te lukken maar toen zijn ze weer beginnen vechten :(

nu weet ik niet meer wat te doen ? ik kan niet wisselen met tycho, fire fly, yoshi of yazz en ik heb ook geen plaats om nog cavia's erbij te nemen.
moet ik van mijn hart een steen maken en aiko of yirko een andere thuis geven ?
of weten jullie nog een oplossing ?

Status
Niet open voor verdere reacties.