• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

beertjes te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liesl

Gevorderd
Lid
28 dec 2011
Reacties
617
Aantal Cavia's
22
Uit mijn nestje van 't Westendorps Black Velvet met 't Westendorps dublin heb ik nog 2 wonderschone, maar vooral enorm rustige en lieve gekruinde beertjes te koop. Ze zijn 1 maart j.l. geboren.
Verder heb ik nog 2 beertjes te koop van resp. 1 jaar en 8 maanden. Omdat ik met deze kleuren niet verder wil, bied ik ze te koop aan. De donkerste van de 2 heeft hier 2 nestjes gemaakt en de andere heeft nog geen jonkies voortgebracht. Ze zijn superlief, zeker handtam (het waren mijn eerste 2 cavia's). Ze hebben geen stamboom. Wie zou er blij mee zijn? Ze verdienen een fijn huisje

Aris 070412 paint Rolijk.jpgAron 070412 R paint.jpgEnzo 070412 paint L.jpgPino2 300112.jpg

Aris 070412 paint Rolijk.jpg Aron 070412 R paint.jpg Enzo 070412 paint L.jpg Pino2 300112.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.