Baby skinny blauwe waas over zijn ene half dichte oog.

Discussie in 'Ziekten' op www.caviaforum.nl gestart door MiDi, 17 jul 2012.

1. MiDi

MiDi Liefhebber

Lid:
    2 jun 2011
    Pluimen:
    48
    Hallo allemaal,

Mijn baby skinny nu 8 weken heeft zich hoogs waarschijnlijk bezeerd aan het hooi, 2 dagen geleden kneep hij met zijn oogje, ik heb geprobeerd met afgekoeld gekookt water het schoon te maken maar hij piepte verschikkelijk dat ik maar direct ben gestopt en het de volgende dag even zou bekijken. Volgende dag (gisteren) was het weer helemaal goed met hem. En vandaag is het weer slechter, beetje halfdicht geknepen en een blauwe waas, hij heeft vuurogen. Hij popcornt veel en eet goed, al twijffel ik erg aan de vitamine C opname, ze lusten beide geen paprika en eten geen vitC tabletjes. Dit laatse wil ik gaan oplossen door spuitjes water met vitC druppels oplossing, maar goed dat is voor latere zorg. Wat kan ik het beste doen nog even aankijken? of van dat calfzalf (schrijf het vast verkeerd) halen? DA toe de fokker raad vragen? die blauwe waas zindt mij niet, lijkt wel blind? verdorrie vind het zo zielig en maak mij erg veel zorgen.

Alvast bedankt met het helpen meedenken en eventuele weten wat het eventueel kan wezen/zijn.

Groetjes,
    MiDi.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 10 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Gelijkwaardige Onderwerpen - Baby skinny blauwe
  1. Renate78
    Reacties:
    52
    Bekeken:
    842
  2. konijntje
    Reacties:
    13
    Bekeken:
    297