• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

astricycline/sivotine??

Status
Niet open voor verdere reacties.

carly

Ervaren
Lid
3 nov 2006
Reacties
0
Website
www.caviastal-twilight.webs.com
Jullie hebben vast gelezen dat het niet zo goed is afgelopen met josje...
Nu zijn de meeste van mijn cavia's door de jaren heen doodgegaan aan een verkoudheid of soort griep..
Nu had ik ergens op het forum gelezen dat sommige stallen astricycline of sivotine gebruiken.Maar omdat ik ook bij knoevel heb gelezen dat sommige antibiotica slecht zijn voor cavia's,vroeg ik me af of er nu mensen zijn die er ervaring mee hebben en me wat meer erover kunnen vertellen.
Want als ik wat meer erover weet en ik kan het gewoon gebruiken ben ik van plan om er even wat van te gaan halen in de dierenwinkel,zodat we het al op voorhand hebben staan.
(Vanmiddag ga ik al druivensuiker halen en vitamine c pilletjes)(voor de overige zeugjes..ter voorkoming van zwangerschapsvergifteging)(denk dat jos dat had)

Ronald

Webmaster
Medewerker
Lid
13 mrt 2003
Reacties
9.052
Land
Netherlands
Aantal Cavia's
2+
Je moet eerst inloggen of je registreren om dit antwoord te kunnen bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen