• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Asmara's Emmi bevallen van een 8ling!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

shanna K.

Ervaren
Lid
30 mrt 2009
Reacties
28
Asmara's Emmi is vandaag bevallen van een 8ling!!
Ze was erg dik maar ik had er geen 8 verwacht zelf dacht ik dat het zo'n 4 grote of 5 normaal gewicht babytjes zouden worden.
3 hebben de geboorte niet overleefd, 2 daarvan zaten nog in het vlies één zat er nog helemaal in.
Maar ze heeft nog 5 hele mooie en gezonde kindertjes over. Ik denk dat het wel beter is voor de moeder dat ze het niet allemaal hebben overleeft. Want 8 is wel erg veel.
Het grootste nest wat hiervoor geboren is, is een 4ling dit aantal word hier ook meestal geboren :)
De gewichten zijn erg netjes voor zo'n groot nest.

Alle baby's hebben hele intense kleuren vooral 1 beertje heeft een erg mooie kleur rood, en allemaal hebben ze heel mooie intens zwart. Maar op de foto's zijn de kleuren niet zoals in het echt, me mobiel maakt namelijk niet echt goeie foto's haha.

Groepsfoto:

Asmara's Nuno, Driekleur gladhaar beertje, 90 gram

Asmara's Yamaika, Driekleur gladhaar zeugje, 81 gram

Status
Niet open voor verdere reacties.