• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

alvast te reserveren heel mooi lunkarya beertje Humpie

Status
Niet open voor verdere reacties.

pebbles

Expert
Lid
7 dec 2008
Reacties
575
Website
www.caviastalpebbles.webs.com
Aantal Cavia's
6
Country flag
alvast te reserveren dit schattige kleine lunkarya beertje genaamd Humpie. Hij moet nog even bij zijn moeder blijven maar mag verhuizen als hij 300 gram weegt. Zijn kleur is vrij zeldzaam en is lemonagouti-wit.

Hij zou samen met een ander beertje uit een van mijn nestjes kunnen verhuizen. Hij kan ook voor de fok.

Lunkarya cavia's hebben een hoog knuffelgehalte. Ze hebben een lief karakter en zijn gauw tam. Hun haar gaat recht overeind staan en bereikt een bepaalde lengte. Anders dan bij langharigen waarbij de haren zolang kunnen groeien dat ze over de grond slepen. Dit is dus niet het geval bij lunkarya's. De vacht verzorging is dan ook heel simpel. Gewoon met de vingers door het haar om hooi te verwijderen.

Het is aan te bevelen voor langharigen om ecobale bodembedekking te gebruiken. Ook bij mij te koop.

Al onze diertjes worden in huiselijke kring geboren. Ze krijgen veel aandacht, worden veel in de hand genomen zodat ze handtam zijn als ze verhuizen. Ook zijn ze dan al gewend aan verschillende soorten groenten.

voor meer info kijk op mijn site.

caviastal Pebbles

DSC09684.JPG.jpg DSC09687.JPG.jpg DSC09685.JPG.jpg DSC09688.JPG.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.