Aanval van knuffelaritis

Discussie in 'Foto en Filmpjes' op www.caviaforum.nl gestart door Tieske, 29 jul 2012.

1. Tieske

Tieske VIP

Lid:
    12 okt 2011
    Pluimen:
    3.200
    Aantal Cavia's:
    00
    Ik wil alle cavia's in Nederland even waarschuwen dat mijn baas weer een zware aanval van knuffelaritis heeft! Ze wil het liefste zo veel mogelijk knuffelen met cavia's en dan vooral borstels. Omdat wij bij haar wonen worden we momenteel extra vaak geknuffeld, in de bak aangehaald tussen slaapjes door en ze haalt heel voorzichtig telkens de zaagseltjes uit onze vachten. Ook heeft ze het over een mogelijk derde cavia in de toekomst en een mooie grotere nieuwe caviabak. :icon_eek: Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan en vind het allemaal toch wat eng. Ik heb al last van puberhormoontjes en nu dit ook nog!

Lieveke maakt het allemaal niets uit. Die heeft geleerd om er mee om te gaan en er het beste van te maken.
    Zij heeft ook het baasje geleerd om te luisteren als zij aangeeft naar de bak te willen. Wil het baasje niet luisteren, dan zijn er consequenties.:icon_lol: Ik heb dat baasje dingen aanleren nog niet echt door.:icon_rolleyes:

Maar cavia's van Nederland pas op: Knuffelaritis is dus in het land en kan zeer besmettelijk zijn. Wie weet is jouw baasje de volgende.

Groetjes,

Luna

• Pluimen Pluimen x 10
  2. Log in of registreer je om de geplaatste 4 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Sociale Media