• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 16 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis en maak deel uit van onze informatieve en gezellige Cavia community.

Aangeboden: Alticure kruidenmix, eurologist, lysium, rehmannia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agatha

Liefhebber
Lid
11 sep 2012
Reacties
46
Aantal Cavia's
2
Noord-Holland - dank voor het verplaatsen van dit onderwerp naar de juiste plek!

Beste leden / beheerder, hopelijk kan ik dit bericht hier plaatsen. Afgelopen herfstvakantie zijn tot ons verdriet in korte tijd zowel Gabber en Dabber overleden en nu heb ik nog een en ander over van onze mannen wat ik hier graag wil aanbieden.

Het gaat om 2 ongeopende zakken kruidenmix van Alticure (Fabienne Hendriks) voor blaas&nieren (250 gram per zak nog goed t/m juni 2016)... en chinese kruidenmixen van de huisdierendokter. Deze zakjes zijn wel geopend maar alles is nog houdbaar tot januari 2019.

Eurologist tabletten a 300mg - nog ruim 120 in de verpakking (verpakking van 180)
Lysium tabletten a 1200mg (in 4 te delen) - nog bijna 50 tabletten in de verpakking (verpakking van 90)
Rehmannia Type 1 a 300mg - nog bijna 70 tabletten in de verpakking (verpakking van 90)

Zelf woon ik in Amsterdam, ophalen kan maar ook verzenden is geen probleem.
Mag voor kleine prijsjes weg (denk aan 5 euro voor de kruiden en ook voor de tabletjes iets rond die prijs per zakje of 10 tesaam? plus indien van toepassing graag vergoeding van de verzendkosten erbij. Dit kan viapostnl, dhlforyou of kiala...)

Hoor graag hier of in een pb wie ik er hopelijk nog mee kan helpen!

Lieve caafgroetjes,
Agatha

P1390753.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.