3 skinny meiden!

Discussie in 'Zeugen aangeboden' op www.caviaforum.nl gestart door Caviastal ukki, 28 jul 2012.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Caviastal ukki

Caviastal ukki Liefhebber

Lid:
    23 aug 2011
    Pluimen:
    57
    Website:
    Hoi hoi, wegens nieuwe huisvesting voor mijn caafjes en konijntjes kan ik mijn skinnydametjes niet meer warm leggen in de winter.... daarom moet ik met spijt in men hart afscheid nemen van mijn 3 mooie dames, Ons Fluffy komt uit Polen en is een super mooie zwart-witte meid, ze is nu bijna 1 jaar en heeft een mooie dochter Fenja, zij is zwart met een heel klein beetje rood, haar papa is zwart, de 3 de dame is chanel, op haar stamboom staat dat ze zwart-wit is, maar er zit zeker ook rood in op haar neusje, ons Chanel is niet meer fokgeschikt wegens keizersnede, liefst zie ik mijn 3 dametjes samen verhuizen dat ze lekker samen kunnen blijven, ik woon in Balen (België), mocht iemand interesse hebben in mijn 3 meiden hoor ik het graag, ze kunnen eventueel ook samen met hun huidige flat verhuizen van 1,9meter breed, 56 diep en 1,48meter hoog! Voor meer info..... graag een seintje!

Fluffy. fen. Chanel.

Fluffy. fen. Chanel.

2. Log in of registreer je om de geplaatste 24 reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Laden...
Niet open voor verdere reacties.

Sociale Media