• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

2 super schattige beertjes us-teddy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zijn geboren op 09-04-2012 maar mogen verhuizen als ze 300 gram wegen :D

Polle

Gast
Oh, als daar niemand voor smelt dan weet ik het ook niet. Wat zijn ze leuuuuuk! Heel gaaf. Geen plek hier maar oooooh ik kom nog wel een paar keertjes kijken hoor.

Seline

Gevorderd
Lid
27 dec 2011
Reacties
151
Ik vind altijd dat die baby us-teddy's net op echte knuffels lijken. Neemt natuurlijk niet de schattigheid van die beestjes weg !

Lucienne

Gast
Wat een schattige foto's! Echt heel mooi zijn ze...

Sharon.C

Gevorderd
Lid
11 dec 2011
Reacties
172
OOOHH wat een lieverdjes zeg!! :$ Hopelijk heeft iemand plaats voor ze!!

Kate

Liefhebber
Lid
6 dec 2011
Reacties
18
Wat een schatjes!! Echte mooie knuffies!!

Hildeee

Ervaren
Lid
28 jul 2009
Reacties
93
Ohhhhh jeetje wat een prachtjes. Ik houd deze even in gedachten, ben wel op zoek maar reageer nu echt op teveel dingen! Maar die koppies, ik smelt bijna...

huismus30

VIP
Lid
16 mei 2008
Reacties
1.158
neugnadenfeld, ik heb ongeveer 30 caafjes
Website
vomringe.npage.de
Aantal Cavia's
35
Ohhhhh jeetje wat een prachtjes. Ik houd deze even in gedachten, ben wel op zoek maar reageer nu echt op teveel dingen! Maar die koppies, ik smelt bijna...
hahah maar het zijn echt geen langhaartjes hoor :D
maar wel heel leuk, en ze groeien op tussen 4 kinderen en 2 honden in de huiskamer, dus denk wel dat ze redelijk tam te noemen zijn. :)

Hildeee

Ervaren
Lid
28 jul 2009
Reacties
93
Ik weet het, maar dat koppie van die zwart bonte (of is het nou een driekleur?) heeft me echt helemaal te pakken hoor, hahaha... Qua afstand is het eigenlijk ook niet te doen voor mij, maar pfffff.

Hildeee

Ervaren
Lid
28 jul 2009
Reacties
93
Ohhhh jij bent echt heel erg, haha :(

Hildeee

Ervaren
Lid
28 jul 2009
Reacties
93
Ja dit is ook wel heel erg hoor, dat buikje... Wat doe je me aan! Maar het is echt veel te ver weg voor mij en en en :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Filmpje Nelson; een nieuwe houding, super schattig! Foto en Filmpjes 26
Weer een super schattig nestje geboren Geboren 36
cs porcellino ohhh ze zijn super schattig, dus dweiljes klaar leggen. Foto en Filmpjes 19
Caviastal Un Allegra Te schattig 3kleur baby beertje met super leuke tekening! Knuffelcavia's aangeboden 4
Caviastal Un Allegra Super schattig 3-kleur gladhaar zeugje, 31-8 geboren. Knuffelcavia's aangeboden 1
caviastal guineadream mijn super schattige nichtje Babbelbox 11
Caviastal Un Allegra Super schattig babykatje valt in slaap!! Babbelbox 7
Lovely Gewoon super schattig! Gedrag en Verzorging 7
JesseThePug Super Mooie En Vriendelijke Beer Zoekt Nieuw Huis Knuffelcavia's aangeboden 3
Moniquehooijen Hope farms super trio junior veel drinken Algemeen 9
Iris de Jeger Ollie mijn super beer. Regenboogbrug 35
CocosenBaileys Super leuk idee voor een caviahuisje! Huisvesting 18
Daann Welkom, Lol super Voorstellen 0
Cavia Villa C'est la Vie VERKOCHT Super mooie landelijke villa te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Renske VERKOCHT Super mooi caviahok, caviakast, caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Gaby Super leuke beren koppel Knuffelcavia's aangeboden 1
Zeeuwtje Gezocht super lief zeugje! Knuffelcavia's gevraagd 11
_Karin Het gaat gelukkig Super met de drie dames. Foto en Filmpjes 5
Anita VERKOCHT Super lief knuffel duo borsteltjes Fokberen aangeboden 1
Anita VERKOCHT Super lief borsteltje in rood california zwart Knuffelcavia's aangeboden 2
Joke Robijns VERKOCHT 2 Super lieve leuke skinny beren Knuffelcavia's aangeboden 1
Anita VERKOCHT Goed pensioen plekje voor super knuffelige dame.. Knuffelcavia's aangeboden 0
Dory Bamboe is super! Huisvesting 18
Sweetie 3 super lieve en tamme caafjes zoeken een gouden huis Knuffelcavia's aangeboden 0
Wilma1986 Super knappe Faye! Foto en Filmpjes 11
DRDPets Chipsi Super! DRD Pets Online Knaagdierwinkel 1
Marjolein1989 2 Super leuke/lieve beertjes te koop!!! Knuffelcavia's aangeboden 2
LindaG Super trots op mijn beren flat :-) Show je huisvesting 9
missiejplas Super lief in een bakje Foto en Filmpjes 10
Marjolein1989 Super mooi CH Teddy Zeug Rood Wit Fokzeugen aangeboden 1
Naomi Versteeg 2 super knuffel glad haar beertjes aan geboden Knuffelcavia's aangeboden 0
Naomi Versteeg Borstel x gladhaar super lieve zeug aangeboden Fokzeugen aangeboden 5
marionbathoorn Super blij met Dino's gewicht Foto en Filmpjes 5
Anita Super gezellige dag gehad in Tiel Ncc Caviadag Shows 10
Nadia Lunkarya zeug - Lizzy (voor super pensioen knuffel huisje) Knuffelcavia's aangeboden 6
Denisez VERKOCHT Gezocht; Super huisje voor prachtig meisje Knuffelcavia's aangeboden 35
tony VERKOCHT Super veel boeken te koop Rommelmarkt 1
sharonnie89 VERKOCHT 2 super lieve mooie 3 kleur gladhaar beertjes aangeboden geboren 23-03-14 Fokberen aangeboden 2
Naomi Versteeg VERKOCHT Super leuke coronet beertjes aangeboden Fokberen aangeboden 1
Hemmingway VERKOCHT Sem: super leuk borstel beertje (driekleur) Opvangcavia's aangeboden 13
Anita VERKOCHT Super mooi en lief gladhaar engels gekruind slate bont zeug Knuffelcavia's aangeboden 9
Anita VERKOCHT Super mooie en zeer lieve gladhaar engels gekruind Slate bont zeug Fokzeugen aangeboden 2
CS Bloem Hondenbrok Prins Procare Super Rommelmarkt 0
Edison VERKOCHT Super lieve Slate Tan knul, die meteen mag verhuizen! Fokberen aangeboden 2
Plukje222 VERKOCHT Prachtige super tamme muizen Overige Dieren 19
Eva80 Mijn man heeft weer een super hok gemaakt! Show je huisvesting 32
4 supere leuke cavia's aangeboden Knuffelcavia's aangeboden 0
Mariekexxx Super blij met de 4 us teddy choco's, het laatste nestje van me overleden beer Geboren 16
Anita VERKOCHT Super lieve en tamme ch teddy castraat Castraat aangeboden 9
Laptopmuis Super mooie witte gladhaar dame met kruintje! Knuffelcavia's aangeboden 1

Vergelijkbare onderwerpen