• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

2 super mooie borstel beertjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van een nestje van 6 heb ik 2 super mooie rode beerjes ze zijn geboren op 19 april
Moeder rood sd Sophie
Vader rood schimmel sd Denzel

Foto beertjes.jpg

Bij intresse stuur een pb of mail
Kunnen ook in Apeldoorn afgehaald worden en Someren

Groetjes uit cavia stal Amor

Foto beertjes.jpg

Hilda

Gast
:icon_arrowu:

Wat een heerlijke ventjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
JesseThePug Super Mooie En Vriendelijke Beer Zoekt Nieuw Huis Knuffelcavia's aangeboden 3
Cavia Villa C'est la Vie VERKOCHT Super mooie landelijke villa te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Renske VERKOCHT Super mooi caviahok, caviakast, caviaflat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Marjolein1989 Super mooi CH Teddy Zeug Rood Wit Fokzeugen aangeboden 1
sharonnie89 VERKOCHT 2 super lieve mooie 3 kleur gladhaar beertjes aangeboden geboren 23-03-14 Fokberen aangeboden 2
Anita VERKOCHT Super mooi en lief gladhaar engels gekruind slate bont zeug Knuffelcavia's aangeboden 9
Anita VERKOCHT Super mooie en zeer lieve gladhaar engels gekruind Slate bont zeug Fokzeugen aangeboden 2
Laptopmuis Super mooie witte gladhaar dame met kruintje! Knuffelcavia's aangeboden 1
yarmilla2 Te koop Super mooie Col sjaals Rommelmarkt 1
Rooska Super lieve en mooie opvang zeugjes zoeken een goede thuis Knuffelcavia's aangeboden 7
cavialady Te koop super mooie blokhut Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 9
Faya bevallen van 4 super mooie beebs!!!! Geboren 28
Super mooie bijna nieuwe caviaflat, met verlichting enz PRIJS VERLAAGD Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 40
Mijn super mooie nieuwe aanwinst!!!! Algemeen 23
Fiep Super mooi us teddy beertje zwart-rood-wit met stamboom! ECC! Fokberen aangeboden 3
Caviastal ukki super mooi lilac bont ch teddy beertje Fokberen aangeboden 0
Erg lief super mooi driekleur Lunkarya beertje te koop ! Fokberen aangeboden 4
Caviastal ukki Super mooie peruvian slate-blue beer Fokberen aangeboden 0
Nevaeh heeft 3 super mooie ukken!!! (nu met de namen erbij!) Geboren 42
super mooi nestje peruvians, maar 1 met een vraagteken?? Rassen en Kleurslagen 11
VERKOCHT Super mooi ccw zeugje te koop Fokzeugen aangeboden 8
krissy (spoed) 2 super mooie ch teddy (fokgeschikte) beertjes QF lilac Fokberen aangeboden 7
echt super mooi beertje, peruvian Fokberen aangeboden 10
LouBosse Super mooi zilveragouti bont lunkarya koppel te reserveren. Fokkoppels aangeboden 4
krissy super (knuffel)huisje gezocht voor 2 super mooie en lieve zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 15
Cs het 'Oudeland ' Twee super mooie ch teddy beertjes ( choco creme wit en choco goud wit) Fokberen aangeboden 0
m'n eerste peruufs zijn geboren, lilac/saffraan/wit, super mooi nestje! Geboren 37
ik blijf ze super mooi vinden..... Foto en Filmpjes 9
miryam super mooie show lunk beer Fokberen aangeboden 0
Rooska Mijn super mooie Odin Foto en Filmpjes 15
VERKOCHT Super mooie caviaflat te koop! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 20
Cs het 'Oudeland ' Super mooi nieuw Ch koppel! Fokken 4
Cs het 'Oudeland ' Rosanne ( Ch teddy) bevallen van 3 super mooie baby's! Geboren 11
maxima voor de hamster fokkers...een super mooie flat op mp gezien. Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 8
Super mooi creme wit us teddy beertje NIEUWE FOTO'S! Fokberen aangeboden 7
Sunbird heeft een super mooie 2-ling!!! (ze hebben namen!!!) Geboren 34
Farah (us ) bevallen van super mooie 4ling! Geboren 26
Dineke ( huismus ) kijk een hoe super super super mooi ik word!!!!!!!!!! Foto en Filmpjes 13
caviastalmiran Mijn 3 super mooie peruvian aanwinsten!!! Algemeen 12
En ja hoor, nog weer een super mooi koppel! Foto en Filmpjes 17
Super mooi koppel gemaakt Draagtijd 16
Bibi en haar super lieve, mooie buik ! (update pagina 2 !!) Draagtijd 26
Een super mooi us teddy koppel gemaakt! Foto en Filmpjes 11
huismus30 super mooie 3-ling voor Sarah Geboren 19
super mooi koppel Foto en Filmpjes 4
Super mooi nieuw koppel ( US )!!!! Foto en Filmpjes 13
Door sylvia super mooi vastgelegd! Foto en Filmpjes 15
Wilma1986 Super mooi!! Babbelbox 5
Corle003 super mooie kids voor Carina Geboren 23
super mooi banner van inge!!! Caviastallen en Combinaties 6