• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

2 coronet zeugjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuske

Ervaren
Lid
20 nov 2008
Reacties
187
ben op zoek naar 2 coronet zeugjes, wie weet waar ik er kan krijgen, in de buurt van lommel (belgie)
hoeft geen stamboom bij te zitten.

alvast bedankt

Ketheltje

Gast
Ik verwacht binnen een week of 2/3 twee nesten. Geen idee welke kleur je zoekt? Ben veel in Battenoord, omgeving Middelharnis, Zeeland.

Lid
31 jul 2006
Reacties
4.935
Website
members.home.nl
Aantal Cavia's
38
Zoek je enkel coronets of vind je shelties ook leuk?
Bij mij zijn namelijk op 22 mei 2 sheltie zeugjes geboren waar ik een goed knuffelhuisje voor zoek.
1 zeugje is goud agouti-iets wit en het andere zeugje is goud agouti-wit.
Ik woon in tilburg, vlakbij de grens van belgie(poppel, baarle nassau).

luuske

Ervaren
Lid
20 nov 2008
Reacties
187
bedankt voor de reacties, momenteel zit ik met een vergiftiging bij 3 van mijn honden, waarvan er nog 2 bij de dierenarts liggen, dus ik moet even kijken wanneer er weer geld is voor dieren aan te schaffen, ik weet niet hoelang mijn honden nog bij de dierenarts liggen helaas

Ketheltje

Gast
Heel veel sterkte, had je bericht gelezen. Vreselijk. Logisch dat zij voorgaan.

whiepje

Ervaren
Lid
18 mei 2012
Reacties
906
Aantal Cavia's
25
oh wat verschrikkelijk! wie doet nou zoiets.
hoop dat het snel beter met de honden gaat!

Ketheltje

Gast
bedankt voor de reacties, momenteel zit ik met een vergiftiging bij 3 van mijn honden, waarvan er nog 2 bij de dierenarts liggen, dus ik moet even kijken wanneer er weer geld is voor dieren aan te schaffen, ik weet niet hoelang mijn honden nog bij de dierenarts liggen helaas

Hoi
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe gaat het met je honden?

Ketheltje

Gast
Hoi
heb nog een roodbont coronet zeugje beschikbaar, is 6-6 geboren.

luuske

Ervaren
Lid
20 nov 2008
Reacties
187
hoi , met mijn honden gaat het heeeel goed, ze zijn weer helemaal opgeknapt!! super de super, ben zo blij, ik dacht dat ik ze alledrie in 1 klap kwijt zou zijn! @ketheltje, je woont wel wat ver weg voor mij, ik zit in belgie, ik zou een graag zeugje willen van rond de 15 euro

Ketheltje

Gast
Hoi
Ik zit bijna alle weekenden in Battenoord, een gehucht tussen Bruinisse en Middelharnis.

Gelukkig dat het goed gaat met je honden. Je moet er niet aan denken dat je ze zo kwijt raakt. zeugjes kosten bij mij 15 euro.

luuske

Ervaren
Lid
20 nov 2008
Reacties
187
dat is ruim 2 uur rijden voor mij :-(, iets te ver , maar toch bedankt!! en ik ben ook zeer blij dat ik mijn schatjes nog heb! :)

Lid
31 jul 2006
Reacties
4.935
Website
members.home.nl
Aantal Cavia's
38
Ik heb nog steeds de twee sheltie zeugjes in goud agouti, mocht je weer op zoek zijn.
Tilburg is volgens mij nog wel te doen.
Ze mogen van mij voor een knuffelprijsje samen verhuizen.

Fijn dat het trouwens beter gaat met je schatjes, goed nieuws!

mamacavia

Zeer ervaren
Lid
7 mei 2011
Reacties
1.809
ik wou De Zoetjes ook aanbevelen, mijn Yamuna komt van haar.

luuske

Ervaren
Lid
20 nov 2008
Reacties
187
aah oke de zoetjes!! das mooi om t eweten laat maar eens weten als je weer coronet caafjes hebt!

Lisan

Ervaren
Lid
26 jan 2009
Reacties
655
Hoi,

ik heb een roodbont coronet zeugje te koop. Ze is showverdeeld en mag komend weekend weg bij haar mama.
Het is een goed uur rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet en peruvian zeugjes Fokzeugen aangeboden 0
Caviastal_Absalom VERKOCHT Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 1
ruuubey 2 Lieve stamboom coronet cavia zeugjes met toebehoren Knuffelcavia's aangeboden 2
ruuubey VERKOCHT 2 Lieve/tamme coronet zeugjes aangeboden Knuffelcavia's aangeboden 12
Leetje65 GEVONDEN Gezocht 2 zeugjes, ,sheltie/coronet of rusje of elke andere kleur. Knuffelcavia's gevraagd 7
Knaagdieren opvang Wind Whistler Rood bonte coronet zeugjes geboren Geboren 11
ruuubey 2 jonge coronet zeugjes.. waar?! Fokzeugen gevraagd 9
biara Zeugjes goudagoutibont coronet[zh] Fokzeugen aangeboden 5
Nibble Fame is bevallen van 3 Coronet zeugjes! (nu met foto's) Geboren 17
Super cavia fan 3 zeugjes (coronet en alpaca) lilac en goudargente Fokzeugen aangeboden 14
CsDeZoetjes 3 zilveragoutibont coronet zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 17
coronet castraat wordt gekortwiekt door de zeugjes Gedrag en Verzorging 3
Cs chinlon VERKOCHT merino's en coronet Fokberen aangeboden 2
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 2
Cs chinlon 4 beertjes 2 merino 2 coronet Fokberen aangeboden 5
Caviastal_Absalom Sheltie/coronet koppel Fokkoppels aangeboden 0
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet, peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 0
Caviastal_Absalom Coronet beertjes Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Sheltie/coronet koppeltje te koop aangeboden Fokkoppels aangeboden 1
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet en peruvian cavia's zoeken een nieuw thuis! Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Sheltie, merino, peruvian en coronet diertjes zoeken een fijn thuis! Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Sheltie, coronet, merino en peruvian cavia's zoeken een nieuw thuis! Knuffelcavia's aangeboden 1
Demyc VERKOCHT Coronet beer op zoek naar nieuw huis Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; leuk coronet zeugje (california) Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's; sheltie/coronet Fokkoppels aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; sheltie, coronet, peruvian Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; sheltie en coronet Fokzeugen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; peruvian en coronet Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's in peruvian, sheltie en coronet. Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's (m/v) te koop aangeboden (sheltie, coronet, peruvian) Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop; coronet en peruvian Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Verschillende langharige cavia's te koop; peruvian, coronet en sheltie. Knuffelcavia's aangeboden 4
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke langharige cavia's te koop (sheltie, peruvian, coronet en tessel; ook california) Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's in peruvian, sheltie en coronet en tessel te koop (ook california) Fokzeugen aangeboden 3
Cs chinlon VERKOCHT Coronet halfbroers Fokberen aangeboden 6
Cs chinlon VERKOCHT 2 Coronet zusjes choco en zwart Fokzeugen aangeboden 5
Caviahuis Dippies Coronet (kruising) creme wit california zwart Fokberen aangeboden 12
Cs chinlon GEVONDEN Beer gezocht langhaar coronet sheltie merino of tessel Fokberen gevraagd 19
Cs chinlon Coronet Zwart tan beer te koop Fokberen aangeboden 5
Cs chinlon Fokker Coronet Merino Tessel of Shelty zwarte kleurrij gezocht Caviastallen en Combinaties 4
Cs chinlon VERKOCHT Beertje Coronet te koop Knuffelcavia's aangeboden 5
Caviastal_Absalom Waikiki is bevallen van een drieling (coronet california) Geboren 3
CaviaChick Sheltie vs Coronet Rassen en Kleurslagen 3
Caviahuis Dippies Opzoek naar een coronet zeugje Fokzeugen gevraagd 1
Caviahuis Dippies Binnenkort bij ons Foto en Filmpjes 25
Arda-caafjes VERKOCHT 3 coronet cavia's aangeboden... inmiddels verkocht Knuffelcavia's aangeboden 4
Ronald Rainbow cavia. Algemeen 12

Vergelijkbare onderwerpen