• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

2 Coronet dames

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze 2 lieve Coronet dames zoeken een goed en liefdevol knuffel thuis.

Sunbird a.k.a. Sunny, heeft 2 nesten gehad, waarbij de eerste bevalling zeer moeizaam verliep en bij t 2e nest kreeg ze een miskraam op 8 weken.
Ik heb toen dus besloten dat t klaar voor haar was.

Feebee heeft 1 nestje gehad met 2 mooie jongen met helaas 2 dikke vouworen... Dit is dan ook de reden dat ik niet meer met haar verder gefokt heb.

Sunbird is geboren op 15-02-2010 en Feebee op 18-11-2009.
Het liefst zie ik beide dames samen verhuizen. Ze zitten hier samen met nog 2 dames bij een castraat en dat gaat super!
Apart valt over te praten...

Dit is Feebee:

En dit is Sunny (helaas was aangeknabbelt door ex-hokgenoten):

Voor beide dames vraag ik een knuffel prijsje van 20 Euro samen!!!
De dames zijn op te halen in Tiel.

Voor meer info en/of reserveren graag een PB.

New Hope

Gast
Upje voor deze 2 lieve knuffel dames!!!

New Hope

Gast
Feebee en Sunny zoeken nog steeds een goed knuffel thuis!!

New Hope

Gast
Schopje voor deze lieve tantes!!!

New Hope

Gast
Up up voor Feebee en Sunny

New Hope

Gast
Lieve Feebs en Sunny zoeken nog steeds een mooi pensioen thuis!!!

New Hope

Gast
De 2 lieverds zoeken nog altijd een goed pensioen thuis!!

New Hope

Gast
Upje voor deze lieve dames!!!
Op 5 Mei worden er een aantal beren van hier gecastreerd!
Deze 2 dames mogen eventueel ook samen met een van deze toekomstige castraten verhuizen als trio.
Voor meer info graag PB ;)

lisasam

Ervaren
Lid
4 aug 2011
Reacties
216
Aantal Cavia's
7
up up up

wie wil deze twee mooie meiden nemen.

New Hope

Gast
hihi Ik wilde ze net allemaal weer een upje geven, zie ik dat dat al gedaan was...
Thanks Linda!!!

Seline

Gevorderd
Lid
27 dec 2011
Reacties
151
Ik zal ook meehelpen met een upje!
Vroeg of laat moet er iemand wel vallen voor deze dames.
Wat heeft Sunny trouwens een grappig koppie! =)

lisasam

Ervaren
Lid
4 aug 2011
Reacties
216
Aantal Cavia's
7
alsjeblieft!!!
doe het graag voor je

New Hope

Gast
Dank je wel Seline!
Ik hoop ook dat er eens iemand zal gaan vallen voor deze 2 lieve maar zeker ook mooie dames!!!
Ook deze 2 kan ik zondag aanstaande eventueel meenemen naar de NCC in Tiel.

New Hope

Gast
Sunny en Feebee hebben een goed nieuw thuis gevonden!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Mandy1983 Foto's van lieve Rex (en zijn 2 mooie coronet dames) Foto en Filmpjes 13
Cs chinlon VERKOCHT merino's en coronet Fokberen aangeboden 2
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; sheltie, coronet en peruvian cavia's Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Te koop aangeboden; Sheltie, coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 2
Cs chinlon 4 beertjes 2 merino 2 coronet Fokberen aangeboden 5
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet en peruvian zeugjes Fokzeugen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Sheltie/coronet koppel Fokkoppels aangeboden 0
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet, peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 0
Caviastal_Absalom Coronet beertjes Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Zeugjes en beertjes te koop, verschillende rassen en kleurslagen Knuffelcavia's aangeboden 0
Caviastal_Absalom Sheltie/coronet koppeltje te koop aangeboden Fokkoppels aangeboden 1
Caviastal_Absalom Sheltie, coronet en peruvian cavia's zoeken een nieuw thuis! Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Sheltie, merino, peruvian en coronet diertjes zoeken een fijn thuis! Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Sheltie, coronet, merino en peruvian cavia's zoeken een nieuw thuis! Knuffelcavia's aangeboden 1
Demyc VERKOCHT Coronet beer op zoek naar nieuw huis Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; leuk coronet zeugje (california) Fokzeugen aangeboden 1
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop aangeboden; coronet en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's; sheltie/coronet Fokkoppels aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; sheltie, coronet, peruvian Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; sheltie en coronet Fokzeugen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop aangeboden; peruvian en coronet Fokberen aangeboden 0
Caviastal_Absalom Langharige cavia's in peruvian, sheltie en coronet. Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's (m/v) te koop aangeboden (sheltie, coronet, peruvian) Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's te koop; coronet en peruvian Fokberen aangeboden 1
Caviastal_Absalom Verschillende langharige cavia's te koop; peruvian, coronet en sheltie. Knuffelcavia's aangeboden 4
Caviastal_Absalom VERKOCHT Leuke langharige cavia's te koop (sheltie, peruvian, coronet en tessel; ook california) Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal_Absalom Langharige cavia's in peruvian, sheltie en coronet en tessel te koop (ook california) Fokzeugen aangeboden 3
Cs chinlon VERKOCHT Coronet halfbroers Fokberen aangeboden 6
Cs chinlon VERKOCHT 2 Coronet zusjes choco en zwart Fokzeugen aangeboden 5
Caviahuis Dippies Coronet (kruising) creme wit california zwart Fokberen aangeboden 12
Cs chinlon GEVONDEN Beer gezocht langhaar coronet sheltie merino of tessel Fokberen gevraagd 19
Cs chinlon Coronet Zwart tan beer te koop Fokberen aangeboden 5
Cs chinlon Fokker Coronet Merino Tessel of Shelty zwarte kleurrij gezocht Caviastallen en Combinaties 4
Cs chinlon VERKOCHT Beertje Coronet te koop Knuffelcavia's aangeboden 5
Caviastal_Absalom Waikiki is bevallen van een drieling (coronet california) Geboren 3
CaviaChick Sheltie vs Coronet Rassen en Kleurslagen 3
Caviahuis Dippies Opzoek naar een coronet zeugje Fokzeugen gevraagd 1
Caviahuis Dippies Binnenkort bij ons Foto en Filmpjes 25
Arda-caafjes VERKOCHT 3 coronet cavia's aangeboden... inmiddels verkocht Knuffelcavia's aangeboden 4
Ronald Rainbow cavia. Algemeen 12
Caviastal_Absalom Langharige jonge cavia's Fokberen aangeboden 1
Cs chinlon Nieuw verblijf voor mijn cories Show je huisvesting 19
Cs chinlon Himalaya coronets een leuke missie Rassen en Kleurslagen 23
Cs chinlon Coronet of merino beer gezocht Fokberen gevraagd 6
Cs chinlon Haargroei jonge coronet Rassen en Kleurslagen 8
Caviastal Un Allegra VERKOCHT Coronet gladhaar 3kleur beertjes Opvangcavia's aangeboden 3
Cs chinlon (Coronet) zeug ras en voortplanting Rassen en Kleurslagen 59
Caviastal_Absalom VERKOCHT Te koop. Sheltie, coronet,alpaca en peruvian cavia's Knuffelcavia's aangeboden 0
Caviastal_Absalom Te koop. Coronet, peruvian en alpaca cavia's Fokberen aangeboden 1

Vergelijkbare onderwerpen