• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community met alleen sponsor advertenties.

2 borstel zeugjes en 2 teddy beertjes zoeken een nieuwe huisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
1424119856_5_RbAQ.jpg

backsy geboren op 27-7-2011

1424119873_5_2tE_.jpg

aslyn geboren op 11-9-2011

wij wonen in nieuwleusen .

1424119856_5_RbAQ.jpg 1424119873_5_2tE_.jpg onze 2 heren.jpg

Caviastal Kaliopé

Gevorderd
Lid
10 jul 2011
Reacties
14
Waarom gaat Aslyn nu alweer weg? Je hebt haar toch nog maar kort?
* Heb even in je vorige topics gekeken en je hebt haar vanaf 18-10, dus dat is nog geen maand?!

eslyenaslyn

Beginnend
Lid
19 okt 2011
Reacties
0
dit zijn de cafjes van mijn kids en ja ik heb er al 4 plus nog de 2 teddy die ook bij mensen weg heb die en allergie hebben ik kan niet voor alle 8 blijven zorgen hoe graag ik dit wil ik ben bezig met caafjes ja een soort van opvang samen met een knaagdierenopvang bij mij in de beurt .ik wil mensen helpen met hun caafjes als er een allergie of tijd gebrek is maar ik wil er zelf niet meer als 10 in huis ik heb ook nog een hondje en een konijn snap je het een beetje .mijn kids geven te weinig aandacht aan ze nu gaan ze een poosje naar mijn buurman deze 2 dames maar wil wel een andere huisje voor ze vinden

Caviastal Kaliopé

Gevorderd
Lid
10 jul 2011
Reacties
14
Misschien een beetje bot, maar als het je allemaal teveel word, waarom toon je dan intresse van 2 van mijn baby zeugjes?!

eslyenaslyn

Beginnend
Lid
19 okt 2011
Reacties
0
ik vindt het niet bot hoor snap je wel . de 2 zeugjes daar had ik indd intresse in maar toen had ik de 2 heren nog niet opgevangen die heb ik gisteren opgehaald .wat ik zeg ik wil er voor mij zelf niet meer als 6 en in totaal niet meer al 10 in huis ik heb nu 4 van me zelf en 4 die een nader huisje zoeken :icon_smile: het word mij absolut niet teveel ik zal wel een huis vol willen hebben bewijze van maar ja ik heb ook nog andere dingen .ik vang alleen cavia,s op wanneer er echt geen ander huisje isn gevonden na langertijd zelf proberen en ja het aantal is voor mij 10 en niet meer

snap je het een beetje ik ben niet zo goed in typen van een stukkie :icon_redface:

---------- Bericht toegevoegd om 13:31 ---------- Vorig bericht was van 13:28 ----------

p,s ik ben dus voor me zelf nog op zzoek naar 2 zeugjes die ook zeker blijven .en ik dus minder kan opvangen van andere mensen maar wil eerst een huisje vinden voor deze 4 lieve caafjes

eslyenaslyn

Beginnend
Lid
19 okt 2011
Reacties
0
fijn dat je het snapt ik heb het beste voor met de caafjes.

eslyenaslyn

Beginnend
Lid
19 okt 2011
Reacties
0
boo-boo en bolt gaan verhuizen 3 dec worden ze opgehaald en verhuizen naar een gezin met de kinder die krijgen ze van sinterklaas:icon_wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
caafjes vd zonnehoeve VERKOCHT 2 borstel zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 0
Hanny Gz: Borstel zeugjes Knuffelcavia's gevraagd 4
caafjes vd zonnehoeve VERKOCHT 2 beertjes en 4 zeugjes - borstel en gladhaar- leeftijd tussen 8 maanden en 2 jaar Knuffelcavia's aangeboden 1
Joyce81 VERKOCHT Twee driekleur borstel zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 10
Yindee 2 jonge borstel zeugjes Fokzeugen gevraagd 3
Dreetje GEVONDEN 2 Zeugjes gezocht (borstel/gladhaar) Fokzeugen gevraagd 1
Joanne Twee zeugjes, zwart/wit borstel en bruin gladhaar Knuffelcavia's aangeboden 3
Indira 2 zeugjes en 3 beertjes - borstel en gladhaar, meerdere kleuren Knuffelcavia's aangeboden 0
Brushcolors VERKOCHT Lilac Goud Wit borstel zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 1
Borstel en langharige zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 1
Caviastal Un Allegra Opvang borstel zeugjes aangeboden. Opvangcavia's aangeboden 38
Vrolijke Viervoeter VERKOCHT In de opvang: 2 zeer tamme borstel (-kruising) zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 7
caviastal hilton Creme-wit borstel zeugje mp (2 zwangere zeugjes) +2 extra opvangers Foto en Filmpjes 16
2 caafs ( zeugjes ) van 11 weken en wil graag een jonge borstel erbij .. Algemeen 29
WendyE 2 jonge borstel zeugjes. Liefst bont of schimmel o.i.d. Fokzeugen gevraagd 7
lovepuckielucy VERKOCHT 2 zeugjes aangeboden, 1 borstel 1 sheltie Fokzeugen aangeboden 1
2 schattige borstel zeugjes Knuffelcavia's aangeboden 0
Audrey nog 2 zeugjes rode borstels sd Fokzeugen aangeboden 3
Caviastal Kaliopé VERKOCHT Kruising borstel zeugjes: 2 gladhaar en 1 met een paar kruinen. goud/slate-blue Knuffelcavia's aangeboden 0
Khari borstel brindle zeugjes Fokzeugen aangeboden 1
Schokolina 2 borstel zeugjes zwart en zwart tan geb. 23.05.VEKOCHT Fokzeugen aangeboden 0
IvysToeter 2 jonge gladhaar (of borstel) zeugjes gezocht Fokzeugen gevraagd 15
kan een zeugjes cavia met een borstel cavia samen (zeugje) Algemeen 6
Co van Driel Knabbelien bevallen van drie borstel zeugjes ! Geboren 7
K_renH Nieuw baasje met maatje gezocht voor Nour Knuffelcavia's aangeboden 4
Nancaaf Borstel cavia Knuffelcavia's aangeboden 16
krissy Borstel caafje gezocht Fokzeugen gevraagd 9
Caviagirl Borstel fokker Rassen en Kleurslagen 4
Zephyr Gezocht baby (borstel) zeugje omgeving Noord Limburg Knuffelcavia's gevraagd 4
Khaleesi 🌸I love you like a daughter🌸(US Teddy Sky & Borstel Moon.) Foto en Filmpjes 3
Puckie17 GESLOTEN Te koop 3x ch teddy beertjes 1x ch teddy/borstel Marktplaats 1
nvr84 Twee teddy cavia's en een borstel cavia Knuffelcavia's aangeboden 6
Inge1986 Jong borstel zeugje (liefst crème en/of California) gevraagd Fokzeugen gevraagd 5
Gforce Hulp gevraagd ivm kleur borstel Rassen en Kleurslagen 11
MarLui Borstel cavia's gezocht Fokkoppels gevraagd 6
cs kalára GEVONDEN Jong zilveragouti zeugje, bont, gekruind of borstels. Kort harig. Fokzeugen gevraagd 9
Khaleesi Kruising borstel Fokken 1
K_renH Gezocht borstel zeugje als maatje voor Teun Fokzeugen gevraagd 30
Verenia Rood borstel beertje Fokberen gevraagd 3
Caviaopvang Ohana VERKOCHT Borstel beertje Opvangcavia's aangeboden 4
Eijramenna Hoe poepjes verwijderen vetbed? Huisvesting 8
Brittyx Borstel Goud Agouti Beer gezocht Dating Hoek 1
Brittyx GEVONDEN Goud Agouti Borstel gezocht Fokberen gevraagd 4
Mayana Jonge borsteltjes voor Julia Geboren 4
Jelly Wat o wat heeft onze borstel? Ziekten 21
Caviahuis Dippies VERKOCHT Zeugen koppel, Borstel mix en Gladhaar Fokzeugen aangeboden 9
Mayana VERKOCHT Inner Circle, roodbont borstelzeugje Fokzeugen aangeboden 2
Mayana VERKOCHT Everclear, jong roodbont borstel zeugje Fokzeugen aangeboden 2
Mayana Tequila bevallen van een borstel vierling - zwart rood wit en roodbont Geboren 9
DidivanderLeeuw Jong langhaar beertje Gedrag en Verzorging 13

Vergelijkbare onderwerpen