• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

1 meter anti-rommelhok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cavipeetje1

Gast
Beschikbaar per direct:
1 meter anti-rommelkooi in hele goede gebruikte staat.
Witte onderbak, geen urinesporen. Formaat : 100cm x 50cm.
Met voerbak, waterfles, wilgenbruggetje en grote hooibal.
Tevens zit er gratis een zo goed als vol pak Plospan/Allspan bij. (houtmot) t.w.v. 10,95

Vaste prijs 20 euro.
Het hok is per direct op te halen in HOORN, NOORD-HOLLAND.

Foto's:

Cavipeetje1

Gast
Even een UPJE voor deze kooi met spulletjes, de andere spulletjes uit mijn andere ads. zijn verkocht maar deze kooi staat nog te wachten op een nieuw baasje.

Cavipeetje1

Gast
UP UP :icon_arrowu:

Mirj@m

Ervaren
Lid
17 aug 2011
Reacties
517
Website
vanpiepenstein.weebly.com
Ships ik baal, want zo één zoek ik al een tijdje maar je zit uit de richting!
Ik ga even een vriendin uit NH vragen of zij hem misschien kan ophalen, ik hoop haar vandaag te pakken te krijgen.

Cavipeetje1

Gast
Hai ja, alleen 19 juli is voor mij nog wel heel ver weg...
Dan zitten we er nog ruim een maand ertegenaan te kijken terwijl we de kamer willen veranderen ivm een kleintje op komst.

Mirj@m

Ervaren
Lid
17 aug 2011
Reacties
517
Website
Tja wat ik al aangaf: ze gaat in ieder geval 19 juli. Ook nog wel eerder, maar daarvan is nog niet duidelijk wanneer.
Ik kan zelf momenteel echt heel weinig omdat ik met mijn voet in het gips zit.. Anders kom ik ook nog wel eens bij haar in de buurt en had ik even om kunnen rijden.

Cavipeetje1

Gast
Okee ik snap het, maar er is nog geen koper dus als je wat kan regelen voor de tijd dan hoor ik het graag :)
Kijk als iemand zegt ik kom hem vanavond ophalen dan geef ik daar mijn voorkeur aan zeg ik eerlijk want weg is weg het is voor ons een sta-in de weg :$
Beterschap met je voet.

*Helena

Gast
Oh had ik dit maar eerder gezien, ben gisteren net bij Daphne geweest en zag Hoorn op het bord staan.
Had zo langs kunnen rijden. Helaas.

Mirj@m

Ervaren
Lid
17 aug 2011
Reacties
517
Website
Okee ik snap het, maar er is nog geen koper dus als je wat kan regelen voor de tijd dan hoor ik het graag :)
Kijk als iemand zegt ik kom hem vanavond ophalen dan geef ik daar mijn voorkeur aan zeg ik eerlijk want weg is weg het is voor ons een sta-in de weg :$
Beterschap met je voet.

Heb je weer PM gestuurd. Hij kan vrijdag worden opgehaald.

Cavipeetje1

Gast
Gereserveerd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
TS Titel Forum Reacties Datum
Mooie anti rommelhok van 1 meter Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 5
Caviamoeder Cavia ruimte van ong. 1,80/2,00 meter Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 4
Tieske Duna bak 1 meter voor Cavia-opvang Rozan Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 3
Ronald Nut en Sport - Meteren Shows 1
Ronald Nut en Sport - Meteren Shows 1
CharlotteR Inrichting 1 meter-kooi Huisvesting 10
Lotus Kooi van 1.20 en kooi van 1 meter te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Dieter Lion Hoeveel cavia's voor 3 meter bij 4meter Huisvesting 23
Elleen Met spoed gezocht : 1 meter kooi! Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 3
Mirjam vV. VERKOCHT Ferplast traliekooi (1 meter) te koop Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 9
Nanoe Gez. 3 meter aan aquaria Rommelmarkt 0
Marilynn Kooi 1.20 meter Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 3
AnnemiekevD 1 kooi van 1 meter Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 1
Romy 1.40 meter kooi Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 2
Dieuwertjess Caviakooi 1 meter 30, slechts enkele maanden gebruikt! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 12
Liseke Ik word meter! Babbelbox 11
tekkie 2 Ikea pax kasten wit als caviaflats 1 meter en een van 75 cm breed Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
tekkie Mooie zeugenbak te koop 1 meter bij 1,5 meter Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 0
Spartaanse Tips gevraagd? Dik kleed/deken 2 x 2 meter. Huisvesting 22
Een logee met een snee van een meter of twee Foto en Filmpjes 18
Mabemako Kan ik van iemand nabij Utrecht een kooi lenen van minimaal 1 meter? Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 3
Knaagdieren opvang Wind Whistler Meter/peter gezocht voor de mannen Algemeen 6
cs Savi Hoeveel cavia's kunnen op een oppervlakte van 1.70 x 1 meter? Huisvesting 6
Paulala duna / antirommel ongeveer 1 meter x 45cm Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
Lotus Ombouw voor hok van 1 meter te koop 10 euro Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 9
Marjanneke Ren van 2 bij 2 meter die snel opgezet kan worden Rassen en Kleurslagen 43
caviaa Stellingkast voor 1 meter kooi Huisvesting 14
tony Kooi op standaard te koop 1 meter lang Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 2
3x 1 meter x 50 draadkooien in goede staat Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 3
RenateB 1 meter kooi Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 9
Gezocht: Opbergrek van stevig materiaal zeker 1 meter van lengte Rommelmarkt 1
is gewoon 50 a 60 meter bij ons huis vandaan :S:S:S Babbelbox 13
Marjolein1987 caviabak met plastic kap.... zo goed als nieuw! 1 meter lang! Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 12
Sophie. 1.20 dubbele kooi te ruil voor een 1 meter dubbele kooi (of pax kast) Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 7
Gezocht binnenhok van 1 meter en buitenhok voor konijn Hokken, kooien & toebehoren gevraagd 6
kruimeltje10 zeugenbak van 2 meter op 3 1/2 meter, hoeveel zeugjes? Huisvesting 6
MoniQavia mijn kids in een LIMO van 9 meter Babbelbox 21
Marijke_Bosman Hoeveel caafs in een hok van 1 meter Huisvesting 8
Schokolina nieuwe caviakooi 1 meter Huisvesting 3
Eefje Hoeveel vierkante meter per cavia? Huisvesting 7
Eefje95 Cavia schurft of schimmel? Ziekten 5
Litte Anti parasiet gebruiken? Gedrag en Verzorging 7
Leetje65 Natrium gehalte in de korrels van Havens cavia anti stress Voeding 14
Dieter Lion Havens anti stress cavia korrel Voeding 3
Kim Cavia Anti plasmatten / knuffeldoek Hokken, kooien & toebehoren aangeboden 6
Willemijn-4 Aarggh alwéér schurft! Ziekten 20
Tieske Anti-slip onder showplank Algemeen 2
Ronald Havens Cavia Anti-Stress + C Voeding 19
Ronald Anti-Myiasis voor konijnen Algemeen 1
Shanti Vetbed met of zonder anti-slip? Huisvesting 8

Vergelijkbare onderwerpen