‘De Wetterpoarte’ stopt met fokken...

Lid
14 dec 2012
Reacties
185
Niet omdat ik dat Wil, maar omdat ik nu echt toe moet geven aan de pijn in mijn lijf...(Fibromyalgie). Het gaat gewoon niet meer..;-(
Het nestje wat ik nu heb is de laatste.... 2 van de baby zeugjes gaan straks naar 2 verschillende fokkers, en het derde baby zeugje gaat samen met mams naar een heel goed plekje, waar mijn allereerste zeug ook zit die ik had samen met een dochter van haar tweede nestje wat hier geboren werdt. Tot die tijd helpt manlief gelukkig nog wat extra mee met het huishouden..;-)
Manon en Lily blijven samen als knuffel bij ons wonen! Stoppen met fokken betekent niet stoppen met de liefde voor caafjes! 2 caafjes is te overzien vwb het schoonhouden van de bak, en alles wat erbij komt kijken.
Vandaar dus dat de 2 verdiepingen flat te koop staat aangeboden...
Ik heb ontzettend genoten van de caafjes en de nestjes die hier geboren mochten worden, en de kleintjes na 4 weken zo tam mogelijk over kunnen dragen aan de nieuwe eigenaren..met heel veel plezier gedaan!
Het was even moeilijk om voor mezelf toe te moeten geven dat dit teveel voor me wordt..ik heb dit eerder ook wel eens gehad, maar ben nu eenmaal te streng op mezelf..maar nu na wat dagen het te hebben laten bezinken, geeft het ook een gevoel van berusting...rust wat ik nu eenmaal nodig heb. Het is goed zo...
Bedankt aan een ieder waar ik mee te maken heb gehad op wat voor cavia vlak dan ook, en het gestelde vertrouwen!
Ik blijf het forum volgen uiteraard!