• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Opvangcavia's aangeboden

Plaats hier je opvangcavia's voor de verkoop

Waar je op moet letten! Forumleden mogen alleen eigen dieren adverteren en verhandelen. Vermeld ras en kleur in de titel. Vermeld leeftijd en geslacht van de cavia. Geef aan in je advertentie als je alléén serieuze reacties wilt ontvangen, niet relevante reacties zullen dan worden verwijderd. In 1 topic mogen meerdere dieren aangeboden worden, geef duidelijk aan in het topic welke cavia nog wel en welke niet meer beschikbaar is. Leden mogen alleen topic in het onderdeel ''Cavia's...

Dit lieve meisje is met haar dochter terug gekomen in de opvang. Ze zoeken samen een liefdevol plekje. Ze is toen bij een reptielenhouder vandaan gered en was zwanger. Ze is vorig jaar bij mij bevallen. Omdat de kinderen er niet meer naar om kijken moesten ze weer weg... Ze zijn wel wat aan de magere kant dus zal ze eerst is bij moeten voeren, maar zijn ip wel verhuis klaar. Foto van de dochter zal snel komen. Dit is mama.. Dochter is choco wit.
Al enige tijd heb ik 3 leuke jonge beren in de opvang. Deze zijn gecastreerd en mogen allang verhuizen. Alleen zitten ze er nog, en waarom is me een groot raadsel! Ze zijn zo leuk! Qua uiterlijk, qua karakter, gewoon alles. Wie oh wie kan deze leukerds een thuis geven? Zie hieronder de link met foto's en info. Cavia Archieven - dierenvangnet.nl Ps. De mannen wonen op dit moment in Maarssen, maar vervoer is vaak niet echt een probleem ;)
Diva en Glossy 2 ch teddie meisjes zilver agouti Glossy heeft iets meer wit Diva is een echte diva, weet duidelijk wat ze wil en Glossy kijkt liever een beetje de kat uit de boom. ze zijn echt geweldig lief en mooi en op zoek naar een goed nieuw vast thuis! ze zitten bij Caafopvang HGV te hoogeveen voor foto's kijk even op mijn site ik krij het hier nooit voor elkaar :) www.Caafopvanghgv.nl of mail mij naar : info@caafopvanghgv.nl groetjes melis

Ook deze mannen komen bij de reptielenhouder vandaan. Twee kleine kereltjes van 2 dagen oud en 1 van 6 weken oud maar echt nog een klein ventje. Goed doorvoede dieren waar gelukkig wel goed voor is gezorgd. Wie heeft er nog een gezellig plekje vrij? Ze kunnen eventueel als ze groot genoeg zijn gecastreerd worden. Beertje van 6 weken kan al geholpen worden. Beertje 1: 3kleur coronet, mag over 3 a 4 weken verhuizen. Is 16-06-2016 geboren Beertje 2: 3kleur coronet, mag over 3 a 4 weken...

Hallo, Vandaag heb ik deze dames weggehaald bij een reptielenhouder. Ze zaten er zeker goed bij en kwamen niets te kort. Het zijn hele lieve dieren maar ik kon het niet laten ze daar te laten zitten, niet weten waar ze terecht zouden komen. De kleinste dametjes zijn 2 dagen oud. Wie heeft er nog een gezellig plekje voor deze dames? Zeugje 3kleur coronet, geboren 16 juni 2016 Zeugje coronet ongeveer 6 weken oud maar wel een kleine hummel Zeugje 3kleur, mama van zeugje van 6 weken...

Hier zijn ze dan, de gedumpte schatjes uit Moorslede. Allen zijn vrolijk en gezond :-D Ik heb de foto's genomen op 25 oktober, dus de geschatte leeftijd werd toen vastgesteld. De caafjes kan je ophalen in Kortrijk. Derek, volwassen beer, echt een grote schat! Isaac, zoontje van Derek, ongeveer 11 weken Jackson, zoontje van Derek, ongeveer 11 weken Boyd, zoontje van Derek, ongeveer 11 weken Broertjes Stilinski en Scott, ongeveer 12 weken

Dit is Tutty Frutty Leeftijd: ongeveer februari 2015 Kleur/ras: Choco buff wit US teddy In de opvang sinds 23 September 2015 Reden van afstand: slangenvoer Roosje zoogt op di tmoment twee jongen, een beertje en een zeugje. Ze is sterk vermagerd en de jongen zijn daardoor tekortgeschoten en wogen bij binnenkomst maar 70 gram. Roosje is een rustig meisje die wel van een knuffel houdt.

Dit is Phoebe. Phoebe is op het moment zwanger, en ik denk van haar broertje Thomas. Ze is begin december uitgerekend maar als ze haar nestje heeft opgevoed mag ze naar een warm nestje verhuizen. Het is een meeeeeeeeer dan lief caafje. Zo knuffelt ze elke avond even gezellig met me. Ze is heel rustig, sociaal, aanhankelijk en is dol op aandacht. Echt een meisje.... Ze kijkt wat verlegen op de foto´s maar dat is ze helemaal niet. Vroeg nog of ze een beetje dapper wilde kijken maar dit is nou...

Dit is Saartje. Saartje kwam broodmager bij mij binnen en is ´gered´ van de bek van een slang. Ze was in het begin erg apatisch maar is nu een super lief klein moppie. Ze is rond 25 September met een gewicht van 340 gram binnen gekomen en weegt nu al ruim 600 gram. Je kan gerust zeggen dat ze zich goed ontplooit hier. Ze is heel sociaal, houdt van knuffelen en is echt een heel lief meisje. Wie heeft er nog een gezellig plekje voor haar?

Dit is Thomas Leeftijd: ongeveer februari 2015 Kleur/ras: slateblue wit In de opvang sinds 23 September 2015 Reden van afstand: slangenvoer Thomas is helaas slachtoffer geworden van zinloos geweld ;). Hij heeft zich ongewild laten piercen door zijn oor waardoor en nu een gaatje in zit. Hij is een echte kroel en ook wel een beetje gek. Zo popcornt hij de hele tijd als hij in een kratje wordt gezet als zijn hok verschoond wordt haha. Hij wacht dus nog op een gezellige harem of 1 meisje waar...