• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 17 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Fokzeugen aangeboden

Waar je op moet letten! Forumleden mogen alleen eigen dieren adverteren en verhandelen. Vermeld ras en kleur in de titel. Vermeld leeftijd en geslacht van de cavia. Geef aan in je advertentie als je alléén serieuze reacties wilt ontvangen, niet relevante reacties zullen dan worden verwijderd. In 1 topic mogen meerdere dieren aangeboden worden, geef duidelijk aan in het topic welke cavia nog wel en welke niet meer beschikbaar is. Leden mogen alleen topic in het onderdeel ''Cavia's...

hallo allemaal hierbij bied ik 2 merino zeugjes aan het zijn moeder en dochter. de reden van de verkoop is omdat ik het hele nest heb opgekocht bij een stoppende fokker en niet alles aan wil houden , moeder: geb datum: 12-09-2018 kleur: Roodbont dochter: geb: 09-06-2019 kleur: zwart rood wit eventueel heb ik nog 2 shelty zeugjes te koop maar dan alleen in combinatie met 1 van de Merino's kleur zwart rood tan geb 10-07-2019 cremeagouti (wit voetje) geb...

omdat mijn zeugje niet meer in alle groepjes die ik heb past doordat ze te dominant is denk ik dat ze beter tot haar recht komt bij een castraat of alleen met veel aandacht ze is gratis af te halen nu zit ze alleen omdat ze weer een caaf heeft verwond. aangezien ik geen castraat heb en niet voldoende tijd individueel voor haar heb hoop ik dat ik iemand blij kan maken met haar waarschijnlijk is ze door de verandering in de groep dominanter geworden de alfa is namelijk weg uit haar...

omdat mijn stal dit jaar flink is uitgebreid en ik niet alles kan houden bied ik hier 2 leuke knuffel zeugen aan het gaat over moeder en dochter van 1 en 3 beide hebben net een nest gehad. het zijn zeer nieuwsgierige caafs maar zijn oppakken niet gewend. ze zijn wel rustig op schoot. moeder is een lilac (zwever) saffraan wit amerikaans gekruind mix en dochter is een wit do langhaar mix. moeder en dochter zijn bij mij geboren. omdat dit duo al hun leven lang samen zit zie ik ze graag als...

Te koop van sportfokker. Cavia’s goud-agouti. Uit mijn huidige stam gladhaar goud-agouti cavia’s zijn wat dieren te koop. Prijs nader overeen te komen. Daar komen we wel uit. Kom kijken, alle keurkaarten van de laatste jaren ter inzage. Zeug – september 2017. (destijds aangekocht van landelijk bekend fokker, heeft bijgedragen aan een fokdoel, en nu overbodig) Zeug – februari 2019 (eigen fok) ZG 93,5 predikaat.

Te Koop: 1 of beide US Teddy zeugje(s). Geartsje is creme-wit. Grytsje is choco-creme-wit. Geboren op 12 juli 2018 en mag/mogen per direct verhuizen. Ze zijn in de woonkamer geboren waar ik de zeugenbak heb staan. Inmiddels dus wel al gewend aan huiselijke geluiden. Moeder is choco-buff-wit, vader is choco-creme-wit. Beide zijn hier aanwezig, en beide met stamboom. Zo ook de kleintjes. Beide zeugjes zijn fokgeschikt. Maar als knuffel zullen ze het ook prima doen!..-:) Voor...

Namen: Mae en Holly Ras: Borstel mix en Gladhaar Kleurslag: (donker)Creme bont california zwart / Creme Geslacht: Zeugen Stamboom: kan op aanvraag Knuffel of fok: Knuffels Leeftijd: Mae 06-08-17 (eigen nestje), Holly 16-02-17 (heeft 1 nestje gehad) Woonplaats: Breda Prijs: €50,- euro voor samen Overige informatie: Deze twee lieverds zoeken een nieuw huisje. We fokken nu zelf met CH-Teddys en moeten dus keuzes maken wie er gaan blijven. Hele lastige keuze aangezien ze beide zo...

Dit lieve Amerikaans gekruinde zeugje is op zoek naar haar Forever pensioen villa. Ze heeft hier een paar mooie jongen grootgebracht en nu is het tijd om van haar welverdiende pensioen te gaan genieten. Ze is dus niet meer geschikt voor de fok om diverse redenen. Ze is goed gezond, mooi gebit en erg nieuwsgierig. Ze kan wel een trutje zijn met andere zeugjes.. Ze woont in Ede.