• Welkom op het énige échte Nederlandse en Belgische Caviaforum! Het caviaforum voor liefhebbers en fokkers van cavia's.

Het grootste, mooiste en uitgebreidste Caviaforum van de Benelux. Inmiddels al 18 jaar een begrip in Cavialand. Registreer je nu gratis met je Facebook, Google, Yahoo of Microsoft account en maak deel uit van onze informatieve, gezellige cavia community.

Fokberen aangeboden

Waar je op moet letten! Forumleden mogen alleen eigen dieren adverteren en verhandelen. Vermeld ras en kleur in de titel. Vermeld leeftijd en geslacht van de cavia. Geef aan in je advertentie als je alléén serieuze reacties wilt ontvangen, niet relevante reacties zullen dan worden verwijderd. In 1 topic mogen meerdere dieren aangeboden worden, geef duidelijk aan in het topic welke cavia nog wel en welke niet meer beschikbaar is. Leden mogen alleen topic in het onderdeel ''Cavia's...

Op dit moment zijn er in mijn stalletje nog een aantal leuke diertjes te koop, voor meer informatie kun je altijd een kijkje nemen op mijn website of mij een berichtje sturen (PB of e-mail naar kyara_oilily@hotmail.com).

2 beertjes zoeken een huisje. Ze zijn geboren 21 februari 2020 en hebben een stamboom. Het zijn 2 broers , 1 is eng.gekruind en de andere gladhaar beide zuiver zwartbont.

Op dit moment zijn er in mijn stalletje nog een aantal leuke beertjes te koop, voor meer informatie kun je altijd een kijkje nemen op mijn website of mij een berichtje sturen (PB of e-mail naar kyara_oilily@hotmail.com).

Mooi fors en mak CH Tddy beertje met prachtige kleurslag buff agouti! Geboren 25 jan. Zwarte beer CH Teddy is ook beschikbaar. Geboren mei 2018. Vervoer in overleg.

Op dit moment zijn er in mijn stalletje nog een aantal leuke jonge beren te koop, waaronder deze twee leuke broertjes; voor meer informatie kun je altijd een kijkje nemen op mijn website of mij een berichtje sturen (PB of e-mail naar kyara_oilily@hotmail.com).

Lieve mooie creme agouti creme witte coronet beer. Hij is 1.5 jaar. Omg noord holland Prijs 25 euro

Beschikbaar Ch teddy beertje Geboren 5-11-2020 Kleur lilac Fokgeschikt en evt stamboom Mag per direct verhuizen Prijs 25 euro

Beschikbaar Peruvian beertje Geboren 26-12-2020 Kleur lilac lux/otter saffraan wit Fokgeschikt en evt met stamboom Mag per 23-01-2021 verhuizen Prijs 25 euro

Op dit moment zijn er in mijn stalletje nog een aantal leuke beertjes te koop in een verscheidenheid aan kleurslagen, voor meer informatie kun je altijd een kijkje nemen op mijn website of mij een berichtje sturen (PB of e-mail naar kyara_oilily@hotmail.com).

Op dit moment zijn er in mijn stalletje nog een aantal leuke beertjes te koop in een verscheidenheid aan kleurslagen, voor meer informatie kun je altijd een kijkje nemen op mijn website of mij een berichtje sturen (PB of e-mail naar kyara_oilily@hotmail.com). Ook komt er nog een lilac argente wit peruvian beertje te koop, foto's volgen nog.

hoi allemaal ik heb een nestje shelties te koop ze zijn zwart otter cremeagouti creme en lemonagouti creme. het nest is op 10-07-2019 geboren maar omdat ze erg klein zijn zijn ze nog niet op gewicht wel bijna. moeder is zwart sable magpie en vader is oranjeagouti bont ik vraag 15 euro voor 1 caaf en €20,- voor een koppel wanneer u aan kunt tonen dat thuis een eenzaam beertje zit te wachten zijn ze €10,- graag hoor ik van jullie bij interesse. PS er is nog een zus te koop maar die moet...

Wij hebben een nestje van skinny cavia van 1/11, bij deze zijn de 2 beertjes (broers)beschikbaar. We zijn hobbyfokkers van skinnys, deze caviaatjes worden binnenshuis gehouden, zijn gewoon aan dagdagelijkse bezigheden van ons, worden veel genomen,ook door onze kinderen. Wij wonen in berlare, België. Vanaf ze oud genoeg zijn en genoeg wegen mogen ze het nest verlaten. Het is een skinny goudagouti met wit, en een skinny weerwolf goudagouti. Ze krijgen een stamboom mee, zijn zowel fok als...

In mijn stalletje komen een aantal beertjes te koop. De meeste kunnen gekoppeld worden of zijn al gekoppeld. Ook kunnen ze gecastreerd worden op aanvraag voor 55 euro. Voor ouders etc kan je terecht op mijn site om die te bekijken. Te koop | Caviastal Un Allegra Un Allegra's Cooper Peruvian beertje Choco buff wit Geb: 11 augustus Vader: James Moeder: Luna Correct €25,- Un Allegra's Enzo Peruvian beertje Choco buff wit Geb: 14 September Vader: Stanley Moeder: Molly Correct €25,-...
Hoi allemaal, 1 van mijn nieuwe aanwinsten bleek zwanger en heeft me verrast met een kleintje. Helaas is het een beertje, en kan hij niet bij mijn zeugjes blijven! Dus zoek ik een nieuw huis voor hem waar hij lekker op z'n plek zit met gezelschap en voldoende aandacht. Prijs kan in overleg, graag ook foto van het verblijf waar hij terecht komt en de andere caafjes waar hij bij terecht komt! Hij is nu twee weken oud, maar groeit hard (nu +/- 250gram) dus afhankelijk van hoe hard het gaat...

Op dit moment zijn er in mijn stalletje nog een aantal leuke beertjes te koop in een verscheidenheid aan kleurslagen, voor meer informatie kun je altijd een kijkje nemen op mijn website of mij een berichtje sturen (PB of e-mail naar kyara_oilily@hotmail.com).

Te koop een aantal blauwbonte gladharen beren. Ze zijn te koop omdat ik stop met cavia's fokken. 1e foto: Teun 15-02-19 2e foto: Alexander 25-11-19 3e foto: Evert 28-06-20 4e foto: Henry 14-0-20 Alexander en Evert wonen al samen. Henry moet nog even bij mamma blijven totdat hij groot genoeg is om te verhuizen

ik heb nog 3 mooie beren te koop. in Rotterdam zuid 1. zwarte Merino een echte goedzak heb eigenlijk nog nooit problemen met hem gehad. hij is van juni 2019 en heeft genencode aaBbcdcaEeSsPp 2. buff bonte Merino is iets pittiger maar ook super mooi en zit goed in de vacht. hij is op 04-01-2020 geboren. gencode aaBbcdcdeeSsP? zit samen met zijn zwarte vader 3. beige saffraan bont Coronet ook een echte puber. zit nu alleen. gencode aabbcdcdepeSspp

2 mooie blauwbont gladhaar beertjes geboren 28 juni 2020 die mogen verhuizen als ze op gewicht zijn of 4 weekjes oud. Ook mogelijk met 1 ouder beertje van november 2019.

Kleur; choco tan (beige drager) Geboren; 27 juni 2020 Stamboom; ja Kan eventueel met zijn broertje verhuizen. Is mogelijk isabel drager.

Ras; US Teddy Kleur; zwart otter creme (lilac drager) Geboren; 27 juni 2020 Stamboom; ja Kan eventueel met zijn broertje verhuizen.