Hangmat

Discussie in 'Huisvesting' gestart door Esmee, 23 mei 2011.

onderwerpentatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee

Esmee

Pluimen:
    3.093
    Leeftijd:
    23
    Aantal Cavia's:
    2
    Hallo allemaal,

ik vroeg me af hoe jullie cavia's een hangmat vinden. Zit erover na te denken om er 1 aan te schaffen, alleen vraag ik me af in hoeverre cavia's het leuk vinden.

Dus dacht ik vraag het hier even!
  2. juuth

juuth

Pluimen:
    621
    Leeftijd:
    22
    mijn 4 cavia's zijn er helemaal dol op!!
    Heb in elk hok nu 2 hangmatten worden volop gebruikt, dus denk dat ik maar weer naald en draad ga kopen om de ren mee vol te hangen en nog een paar in het hok te maken..

Ik heb twee hangzakken (1 in de maak), dus een soort envelopje waar ze in kunnen kruipen, maar past maar 1 cavia in.. Ik heb een open hangbuis waar ze volop gebruik van maken om overheen te lopen, in te slapen en te verstoppen en te spelen en ik heb nog een gewone hangmat, waar ze op spelen, slapen, rusten, verstoppen in de hooi die ik er op leg, en natuurlijk ook erg leuk om op te popcornen, haha.

Je officieel, hangmatten zijn hier echt een enorm succes!!
  3. Esmee

Esmee

Pluimen:
    3.093
    Leeftijd:
    23
    Aantal Cavia's:
    2
    Okee dan. Bedankt voor je reactie! Ik had op internet een hangmat voor 5 euro gezien, plus dan nog 4 euro verzendkosten. En heel de maand mei krijg je twee hangmatten als je er een ophangsysteem bij koopt voor 2 euro.

Is dit duur of goedkoop voor een hangmat? Het gaat om deze site: http://www.caviaopvangcarlawinkel.nl/?menu=category&categoryID=1130694
  4. juuth

juuth

Pluimen:
    621
    Leeftijd:
    22
    geen idee.. mijn hangmatjes heb ik grotendeels zelf gemaakt.. en 1 van de 2 hangzakken heb ik gekregen.. geen idee of het duur is of niet..

Als je een beetje handig bent kun je ze ook zelf maken... Fleece deken kopen, kun je veel hangmatten maken in verschillende vormen, en het is heel goedkoop.. gewoon vastmaken, touw er doorheen en ophangen :D
  5. Woppy

Woppy

Pluimen:
    684
    Leeftijd:
    50
    Aantal Cavia's:
    2
    ik heb er 1 besteld voor 4 euro en dan 1,84 verzendkosten,bij caviaopvangmilenzo.webs.com.
  6. Hoi,

Ik heb ook een hangmat voor mijn caafs. Ze maken er dankbaar gebruik van. Ik heb hem gewoon in de dierenwinkel gekocht..... 12,95 met ophangdingen..... was dus meteen klaar....
  7. Ingrid!

Ingrid!

Pluimen:
    0
    Leeftijd:
    34
    dit is wel een leuk idee ja
    maar gaan ze niet aan die fleece dekens zitten knagen dan?
    of poepen en plassen
  8. juuth

juuth

Pluimen:
    621
    Leeftijd:
    22
    jawel, maar je kunt ze gerust wassen.... ik stop die van mij in de zelfde was als de handdoeken enzo.. en het is nog nooit mis gegaan.. ik zou ze alleen niet in de droger doen want dan worden ze helemaal pluizig.
  9. Hier hebben ze er niet in geplast nog, maar er ligt wel eens een drollie in. Hier plukken ze er wel eens aan, maar nog niet met een gat erin.
  10. Esmee

Esmee

Pluimen:
    3.093
    Leeftijd:
    23
    Aantal Cavia's:
    2
    @Woppy, ik heb er nu inderdaad 1 in de bestelling staan bij Cavia opvang Milenzo.

Haha en zelf maken ... dat gaat hem denk bij mij niet worden! Hoop inderdaad wel dat ze hem beetje schoon houden, heb vooral 1 cavia die zelfs haar eigen groente onder plast. Dus ben benieuwd .. hihi.
  11. MadameSoleil

MadameSoleil

Pluimen:
    0
    Leeftijd:
    27
    Bij mij zijn ze er ook dol op, ze popcornen in de hangmat... lijkt wel trampoline :) Alleen echt in gaan liggen doen ze niet, ze gebruiken het meer als uitkijkpost.
Gelijkwaardige Onderwerpen: Hangmat
Forum Titel Datum
Huisvesting Huisjes, kleedjes, hangmatjes 8 mrt 2014
Huisvesting Muts en hangmat. 7 feb 2014
Huisvesting Hangmatje werkt niet ?? 6 jan 2014
Huisvesting Hangmatje ophangen 16 nov 2013
Huisvesting Aanpassing hangmat 19 okt 2013

onderwerpentatus:
Niet open voor verdere reacties.

Sociale Media